Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

AKTUALNOŚCI DomPortal

Henryk Kania intensyfikuje współpracę z Energylandią



Jedne z największych zakładów mięsnych w Polsce – ZM Henryk Kania – i Energylandia, czyli największy park rozrywki w kraju oficjalnie rozpoczynają współpracę. Efektem jest m.in. wspólny produkt – kabanosy dyniowe na Halloween.


Pierwsze wspólne projekty Henryka Kani i Energylandii ruszyły już w czerwcu – był to event na dzień dziecka organizowany na terenie parku oraz konkurs związany z wędlinami z linii stworzonej dla dzieci sygnowanej logo Disney Kitchen.

Kolejnym etapem współpracy jest wspólny produkt. To kabanosy z dynią i imbirem, które powstały z okazji zbliżającego się Halloween. Na opakowaniu produktu widnieje logotyp Energylandii sygnalizujący kolejny wspólny konkurs, w którym nagrodami będą m.in. wejściówki do parku rozrywki. Kabanosy będą w sprzedaży od 15 października na akcjach in-out w wiodących sieciach handlowych, w tym m.in. Auchan, Aldi, Intermarche czy Kaufland.

Wprowadzeniu produktu do sprzedaży będzie towarzyszył event w weekend 26-28.10, pod czas którego w parku świętowane będzie Halloween. Wtedy także goście odwiedzjący Energylandię będą mogli degustować nowe kabanosy Henryka Kani.



O parku słów kilka
Energylandia to największy park rozrywki w Polsce, oferujący kilkadziesiąt atrakcji, które znajdują się na obszarze 26 hektarów, przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych. Park zlokalizowany jest w miejscowości Zator, na granicy dwóch największych aglomeracji południa, Śląska i Małopolski, niespełna pół godziny drogi z Katowic i Krakowa, a od Wadowic czy Oświęcimia park dzieli niespełna 17 kilometrów. Energylandia jest na rynku zaledwie od trzech lat, jednak od początku park odwiedzają tysiące turystów chcących doświadczyć rozrywki na najwyższym światowym poziomie.

O marce Henryk Kania
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to jeden z największych przetwórców mięsa czerwonego w kraju i największa polska firma rodzinna działająca w sektorze mięsnym. Przychody przekraczają 1,4 mld zł w skali roku. Spółka to także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

ZM Henryk Kania
press box