AKTUALNOŚCI DomPortal
AKTUALNOŚCI
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny
Fot. Bartłomiej Usydus
Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu
Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
Wiedza i networking. Rusza AKADEMIA EKSPERTA KRISPOL
KRISPOL inwestuje w rozwój kompetencji Partnerów Handlowych i otwiera nowy projekt szkoleniowy pod nazwą AKADEMIA EKSPERTA KRISPOL. Do tej pory producent skupiał się na zagadnieniach montażowych, teraz oferta szkoleń dla specjalistów znacznie się poszerzy. Na koncepcie skorzystają Salony KRISHOME, Centra Kompetencyjne dla biznesu oraz Partnerzy Handlowi, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę produktową.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
VALVEX w plebiscycie Polecane Przez Polskich Instalatorów w kategorii Debiut Roku
Oferta zestawów mieszających z zaworem trzydrogowym CONTROLMIX (dymensje od DN20 do DN50) i siłownikiem V-MIX ST 10/230 od VALVEX uczestniczy w plebiscycie Polecane Przez Polskich Instalatorów w kategorii Debiut Roku! Plebiscyt organizowany jest przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i ma na celu wyłonić produkty, które są wzorem solidności, jakości i innowacyjności.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
Muzyczna dusza akcji "Zostań bohaterem!" od zespołu OMNI
Niepowtarzalny charakter gry w 16-bitowej stylistyce wymaga równie niezwykłego tła.
„2 THE LIGHT” stworzona przez markę WIŚNIOWSKI dzięki Rafałowi Błażejewskiemu, współtwórcy zespołu OMNI, zyskała pełną muzyczną duszę, która prowadzi graczy przez trzy polskie miasta – z Krakowa, przez Warszawę, aż do Gdańska.
Piękno i elegancja - kolory w łazience

Łazienka jest pomieszczeniem, od którego oczekujemy zarówno komfortu, jak i elegancji. Podczas urządzania tego wnętrza wskazane jest jednak zachowanie aranżacyjnego umiaru, tak aby pozostało ono funkcjonalne oraz praktyczne. Wygląd łazienki da się niemal dowolnie modyfikować za pomocą jednego, prostego elementu – koloru.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już firmowa tradycja
Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na balu GIGANTÓW KRISPOL. W tym roku impreza odbyła się w scenerii filmowego Casino Royale. Przedsiębiorstwo z Wrześni ma za sobą dobry rok. KRISHOME - sieć profesjonalnych salonów stolarki KRISPOL objęła kolejne miasta, sięgając 60 punktów. Firma uruchomiła także nowy projekt, otwierając 14 centrów kompetencyjnych obsługujących projekty biznesowe. Efektem tych sukcesów były kolejne nagrody dla firmy, w tym. Diament Stolarki, tytuł Męskiej Marki Roku, Friendly Workplace czy QI przyznawane za jakość.
Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252
STOLARKA W PIGUŁCE: Czy branża skorzysta na programie Czyste Powietrze?
Rządowy program Czyste Powietrze może okazać się szansą na zwiększenie sprzedaży produktów o najlepszych parametrach termicznych. Producenci i sprzedawcy stolarki zaczynają wprowadzać go do swojej komunikacji marketingowej.
Main Menu
MENU FINANSOWE