Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Ruszyła VI edycja kampanii DOBRY MONTAŻ



Ruszyła kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAŻ, która ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montażu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.

Czytaj więcej...

Dopasuj polisę do aktywności


Polacy planujący wyjechać w tym roku na wakacje za granicę przede wszystkim mają zamiar zwiedzać (82 proc. osób) oraz wypoczywać na plaży lub basenie (68 proc.), wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Mondial Assistance.

Czytaj więcej...

Są widoki na wygraną! Saint Gobain i sieć salonów KRISHOME z konkursem dla inwestorów



Klienci marki KRISPOL pokochali innowacyjne szyby ECLAZ – najjaśniejsze i najbardziej energooszczędne produkty w swojej kategorii. Teraz inwestor wybierający ten produkt, może liczyć nie tylko na 11% więcej ciepła z energii słonecznej, 5% więcej światła dziennego w pomieszczeniu, ale również atrakcyjne nagrody.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat



W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. 

Czytaj więcej...

KRISPOL z nowym cyklem wideo porad



Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom.

Czytaj więcej...

Dodatkowe godziny pracy Biur Obsługi Klienta PGE Obrót



W związku z trwającym procesem składania oświadczeń odbiorców końcowych określonych w ustawie o cenach energii elektrycznej, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą dodatkowo otwarte w najbliższą sobotę 27 lipca w godzinach 8.00-12.00, a w poniedziałek 29 lipca czas pracy Biur Obsługi Klienta zostaje wydłużony do godz. 20.00.

Czytaj więcej...

Klimas Wkręt-met uruchomił platformę sprzedażową e-klimas.com



Firma Klimas Wkręt-met, wiodący polski producent najwyższej jakości technik zamocowań, wprowadziła nowe narzędzie e-commerce dla swoich klientów.

Czytaj więcej...

KRISPOL rozwija produkcję z elumatec



Kompleksowa, bogata oferta, nowoczesne wzornictwo, wysokiej jakości produkty oraz indywidualne podejście do klienta sprawiły, że KRISPOL stał się jedną z bardziej rozpoznawalnych marek w branży. Producent z Wrześni pod koniec ubiegłego roku poczynił kroki w kierunku rozwoju produkcji zarówno w dziale PCW jak i aluminium.

Czytaj więcej...

Aluprof z tytułem Budowlanej Marki Roku 2019


Producent systemów aluminiowych po raz kolejny został doceniony przez profesjonalistów branży budowlanej. Dzięki pozytywnej opinii i rekomendacji firm wykonawczych marka Aluprof znalazła się w tegorocznym Rankingu Budowlanych Marek Roku.

Czytaj więcej...

PETECKI Enterprises na Kongresie Stolarki Polskiej 2019



Kongres Stolarki Polskiej, którego organizatorem jest Związek Polskie Okna i Drzwi, to jedno z  najważniejszych wydarzeń branży stolarki budowlanej. Co roku na evencie pojawia się kilkuset uczestników. Do grona gości zaliczają się głównie właściciele firm z branży stolarki budowlanej, przedstawiciele zarządów, kadra kierownicza oraz wiele osób ze świata biznesowego.

Czytaj więcej...

Ponad 10 mln Polaków wybiera się na wakacje samochodem


Według wyników badania dotyczącego planów wakacyjnych Polaków, ponad 20 mln osób wybiera się w tym roku na wakacje. Własnym samochodem do miejsca wypoczynku planuje dotrzeć 76 proc osób (ponad 8 mln) wybierających się na wakacje w Polsce oraz 24 proc. (ponad 2,3 mln) wybierających się za granice.

Czytaj więcej...

Obchody 25-lecia OKNOPLAST trwają - firma świętowała na pikniku rodzinnym w Krakowie



Marka OKNOPLAST świętuje w tym roku swoje 25-lecie, celebrując sukcesy, ekspansję oraz rozwój. Jednym z elementów obchodów był piknik rodzinny w Krakowie, który odbył się w czwartek 27 czerwca. Wzięło w nim udział ponad 1000 osób.

Czytaj więcej...

PGE Obrót stawia na wygodę klientów i ekologię



PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, zachęca klientów do korzystania z elektronicznych faktur, stawiając na komfort obsługi i poszanowanie środowiska naturalnego.

Czytaj więcej...

PGE Obrót rusza w drogę na spotkanie z klientami



PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, już po raz trzeci na czas wakacji przygotowała mobilne strefy informacyjne. Będzie można je spotkać w 23 miejscowościach na terenie 5 województw.

Czytaj więcej...

STOLARKA W PIGUŁCE: W Polsce co 2 sekundy produkowane jest okno



W 2018 r. w Polsce wyprodukowano blisko 15 mln okien. Ponad połowa z nich wyjechała za granicę na eksport. Jak wynika z nowego raportu przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych (CAB), nasza branża stolarki budowlanej nadal rośnie w siłę, o czym może świadczyć fakt, że nawet ewentualny kryzys w polskim budownictwie miałby śladowy wpływ na jej rozwój.

Czytaj więcej...