Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Polacy obawiają się kontaktu ze służbą zdrowia



62 proc. Polaków największe obawy ma w związku z ochroną zdrowia. Wynika z comiesięcznego badania „What worries the world”  przeprowadzanego przez Ipsos w 27 krajach. To wzrost aż o 10 proc. w porównaniu do grudnia 2017 roku. 93 proc. Polaków negatywnie ocenia państwową służbę zdrowia – pokazuje raport Fundacji My Pacjenci, przygotowany we współpracy z Naczelną Izbą Lekarską i Naczelną Radą Pielęgniarek i Położnych.

Czytaj więcej...

 

Biała kiełbasa rządzi, czyli nowoczesne przepisy na wielkanocne specjały!



Co kraj to obyczaj. Tak samo powiedzieć można o różnych regionach Polski w kontekście wielkanocnych specjałów. Bo co region, co województwo, a nawet co powiat, to inne tradycje i potrawy na wielkanocnym stole.  Niemal zawsze i wszędzie jednak, ważnym elementem świątecznego menu jest biała kiełbasa. Czy zastanawialiście się, jak podać ją w nowoczesny i niestandardowy sposób? Jeśli nie, to ten tekst jest dla Was!

Czytaj więcej...

Henryk Kania mocno wchodzi w rynek przekąsek. "Takich mięsnych snacków w Polsce jeszcze nie było"



Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały. A narzędzie ma ku temu idealne, bo większości produktów z oferty przekąskowej Kani, nie ma w swoim portfolio żaden inny producent w Polsce oraz większość na świecie.

Czytaj więcej...

Wakacje na Majorce za niemal 700 000 złotych

Koszt pomocy medycznej dla Polaka na Majorce wyniósł 680 000 zł. Mondial Assistance, dostawca ubezpieczeń turystycznych, przywołuje przykład zdarzenia z końca ubiegłego roku, kiedy niezbędna była pomoc assistance dla mężczyzny, u którego w trakcie wakacji wymagana była interwencja chirurgiczna w związku z tętniakiem mózgu. W przygotowanym przez Mondial Assistance zestawieniu pięciu najdroższych medycznych interwencji z minionego roku pojawiły się również Stany Zjednoczone, Kenia oraz Peru.

Czytaj więcej...

Łosoś Jurajski - ryba bez toksyn i GMO w MAKRO

Na półkach MAKRO Polska pojawił się jedyny w swoim rodzaju produkt – Łosoś Jurajski, hodowany w proekologicznej fermie wykorzystującej wodę geotermalną sprzed 150 milionów lat.

Czytaj więcej...

Jakie wino na majówkowy piknik?

Przed nami ukochana przez Polaków „majówka”. Wyczekiwany przez wielu moment złapania oddechu od codziennego zgiełku i okazja do podładowania akumulatorów po ciężkim przesileniu wiosennym.

Czytaj więcej...

Nowa odsłona produktów marki ARO

Nowoczesność, minimalizm i funkcjonalność – to wyróżnia nowe opakowania produktów ARO. Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

Czytaj więcej...

Nowe odmiany kawy marki Rioba w ofercie MAKRO

Oferta marki Rioba, dostępna wyłącznie w sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, została wzbogacona o kawę ,,single origin” w czterech wariantach smakowych. Kawy te wytwarzane są w 100% z ziaren Arabica i najlepiej sprawdzają się w ekspresach przelewowych, ciśnieniowych oraz w automatach.

Czytaj więcej...

Jak powstają produkty Zdrowe Pola

Proces produkcji jest rozpoczynany od razu po zbiorze. Surowiec przechodzi kontrolę jakości, potem trafia do suszarni, gdzie jest myty, a następnie powoli ogrzewany strumieniami ciepłego powietrza, dzięki czemu produkty zachowują większość cennych składników odżywczych.

Czytaj więcej...