Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

5 kroków do funkcjonalnego przedpokoju

Przedpokój to wizytówka każdego mieszkania, warto więc w szczególny sposób zadbać o to, aby pięknie urządzone wnętrze już od progu zachwycało wszystkich gości. Równie ważne jest wprowadzenie do aranżacji elementów, które ułatwią codzienne użytkowanie przestrzeni i sprawią, że będzie ona funkcjonalna.

Czytaj więcej...

Grupa OKNOPLAST partnerem konkursu dla studentów European BEST Engineering



Konkurs European BEST Engineering docenia studentów uczelni technicznych, którzy odznaczają się wszechstronną wiedzą inżynierską, kreatywnością i innowacyjnym myśleniem. Grupa OKNOPLAST, jeden z największych producentów okien PVC w Europie, a zarazem lider innowacyjności na rynku, została partnerem projektu.

Czytaj więcej...

Henryk Kania współpracuje z Fundacją Otylii Jędrzejczak



Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. nawiązały współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak przy trzech projektach – „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.

Czytaj więcej...

Niecodzienne zastosowania kosiarki, o których nie miałeś pojęcia

Jest gwarancją sprawnie i skutecznie wykonanej pracy szczególnie dla posiadaczy dużych trawiastych terenów. To kosiarka typu traktorek trawnikowy. Czy wiesz, że można wykorzystać ją także w niekonwencjonalny sposób? Podchodzimy do tematu tych kosiarek z innej, mniej oczywistej perspektywy.

Czytaj więcej...

Czas na zmiany! MAGNAT CERAMIC w nowym opakowaniu

Ceramiczna, plamoodporna farba do wnętrz MAGNAT CERAMIC zyskała nowe opakowanie, które w czytelny sposób komunikuje benefity produktu. Dzięki temu, konsumenci mogą łatwo sprawdzić właściwości farby i korzyści z jej użycia, a tym samym – dokonać bezpiecznego wyboru odpowiedniego produktu.

Czytaj więcej...

Henryk Kania trenuje z Krzychem



Największy polski influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.

Czytaj więcej...

Produkty gwarantujące bezpieczeństwo



Logo Domu Bezpiecznego stało się synonimem bezpieczeństwa domów i domowników. Dlatego postanowiliśmy oznaczyć nim produkty koalicjantów programu, które są gwarantem bezpieczeństwa, najwyższej jakości i wzorem dla innych producentów z branży. Listę produktów nagrodzonych znakiem jakości Dom Bezpiecznego poznaliśmy 25 kwietnia podczas międzynarodowych targów Securex w Poznaniu.

Czytaj więcej...

KRISPOL wśród partnerów największej imprezy żużlowej na świecie



KRISPOL, jeden z liderów produkcji kompletu stolarki dla domu, znalazł się wśród partnerów największych i najważniejszych zawodów żużlowych na świecie -  2018 BOLL Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Impreza odbędzie się 12 maja na PGE Narodowym w Warszawie.

Czytaj więcej...

VALVEX patronem Magazynu Dewelopera



Najnowszy numer Magazynu Dewelopera został objęty patronatem marki VALVEX. Kwietniowe wydanie otwiera seria Aurora, która odkrywa przed nami swoje dwa oblicza. Na kolejnych stronach znajdziemy natomiast odpowiedź na pytanie, w jaki sposób zagwarantować prawidłowe funkcjonowanie systemu ogrzewania w naszym domu. Rozwiązanie jest prostsze, niż myślisz.

Czytaj więcej...

Prezes Grupy OKNOPLAST kolejny raz w kapitule 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie



Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to inicjatywa, która pomaga budować  segment innowacyjnego oraz twórczego biznesu w Polsce. W składzie kapituły po raz kolejny znalazł się Prezes Grupy OKNOPLAST Mikołaj Placek, który od lat wspiera młodych przedsiębiorców, nieustannie poszukujących nowych możliwości rozwoju i inspirujących innych do działania.

Czytaj więcej...

Assistance domowe z największym potencjałem



Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2017 roku ponad 2,5 mln, czyli aż 14 proc. zdarzeń losowych dotyczyło awarii domowych. Były to najczęstsze usterki, które przytrafiały się Polakom. Statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance domowego w Polsce.

Czytaj więcej...

Pilotażowy projekt PGE "Włącz się na przyszłość"


Dwie spółki z Grupy PGE – PGE Nowa Energia i PGE Obrót uruchomiły pilotażowy projekt „Włącz się na przyszłość”. Umożliwia on darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu, w tym m.in. śledzenie zużycia energii elektrycznej.

Czytaj więcej...

Ruszyła nowa kampania PGE pod hasłem "Jesteśmy przy Tobie"



Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem, to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów.

Czytaj więcej...

smartCONNECTED i Home Inclusive 2.0 z nagrodą TOPBuilder 2018



Kolejny raz produkty marki WIŚNIOWSKI zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesięcznik Builder. Tym razem to technologia inteligentna smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 zdobyły uznanie branży budowlanej.

Czytaj więcej...

Reprezentantki Grupy OKNOPLAST prelegentkami podczas Warsztatowego Kongresu Szefów Produkcji oraz HR



W jaki sposób komunikować się z pracownikami produkcyjnymi tak, by czuli się częścią firmy? Jak budować strategię HR, aby była ona przejrzysta dla wszystkich zatrudnionych? Pytania te już od dawna zadaje sobie wiele przedsiębiorstw. Podczas VIII Warsztatowego Kongresu Szefów Produkcji oraz konferencji HR Factor Joanna Jeziorowska i Adamina Solecka prezentowały, jak tym wyzwaniom stawiała czoła Grupa OKNOPLAST.

Czytaj więcej...


taksówka mielno

  • taxi mielno usługi przewozowe taksówkarskie cennik taxówek tele radio i przewozy miejskie