Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

AKTUALNOŚCI DomPortal

Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z



MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, którą marka z powodzeniem rozwija od marca. Tym razem klimat blokowiska znany z social mediów przenosi się także do innych kanałów online, sklepów stacjonarnych oraz do dedykowanych spotów radiowych.

Autentyczność i świeżość. Odpowiedź na potrzeby młodych


Początek roku szkolnego czy akademickiego to dla młodych ludzi nie tylko powrót do nauki, ale szansa na nowe otwarcie, odświeżenie stylu i sięgnięcie po technologie, które pozwolą „ogarniać rzeczywistość” po swojemu. Kampania MediaMarkt została stworzona z myślą o generacji Z, która ceni autentyczność, humor i komunikację dopasowaną do ich codziennych nawyków -szybko, konkretnie, z dystansem i nutą ironii. Naszych klientów zapraszamy w tym roku do Szkoły Handlowania Towarem 2025, gdzie będą  mieli okazję uczestniczyć w niepowtarzalnych lekcjach. Podczas zajęć w MediaMarkt Academy dowiedzą się przykładowo jak zaoszczędzić hajs w kiermanie, co oznacza lojalność w programie myMediaMarkt, jak odkrywać świat rabatów, a nawet jak należy skutecznie ściągać … aplikację MediaMarkt. 

Neuromarketing w praktyce czyli kreacja, która angażuje


Co wyróżnia tegoroczną kampanię? Przede wszystkim oparcie kreacji na wynikach dedykowanego badania neuromarketingowego. To właśnie ono pomogło wybrać najbardziej angażujące ujęcia i hasła, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Badani najlepiej zapamiętali kreację „Back to School/ DEAL” z wyrazistymi bohaterami, miejską scenerią i charakterystycznymi pudełkami z logo MediaMarkt, które wzbudzają ciekawość i zachęcają do działania. Anglojęzyczne hasło idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodego pokolenia.

Wspólny cel – więcej ruchu, więcej sprzedaży, silniejszy wizerunek


Głównym celem kampanii jest zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych, na stronie mediamarkt.pl oraz w aplikacji mobilnej. MediaMarkt chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić tych, którzy już znają markę, by zostali z nią na dłużej, korzystając z szerokiej oferty nowoczesnych technologii, akcesoriów i gadżetów, które ułatwiają start w nowy rok szkolny i akademicki.

Jednocześnie marka buduje nowoczesny, odważny, „cool” wizerunek wśród pokolenia Z, nie zapominając o rodzicach i rodzinach, które często podejmują decyzje zakupowe.

Omnichannel i osiedlowy klimat- wszędzie tam, gdzie są młodzi


Kreację zobaczymy w kampaniach digital, internetowej TV, w radiu, w sklepach stacjonarnych , mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) oraz w  e-commerce. Wszystko w dynamicznym, młodzieżowym stylu, z autentycznymi bohaterami i storytellingiem osadzonym w codzienności młodych ludzi.

MediaMarkt - Twój „one stop shop” na nowy rok szkolny


W kampanii pojawią się laptopy, tablety, smartfony, drukarki, słuchawki, smartwatche i mnóstwo akcesoriów . Wszystko w atrakcyjnych cenach i promocjach, które mają być silnym magnesem zarówno dla młodych, jak i dla rodziców.

Start kampanii: 18 sierpnia 2025

Więcej informacji na mediamarkt.pl

 MediaMarktSaturn Polska
press box