Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2020



Tradycja, bezpieczeństwo i jakość warta swojej ceny - takie skojarzenia budzą bramy garażowe firmy Hörmann. Producent ponownie uznany został za lidera jakości w tej kategorii i wyróżniony Złotym Godłem - Konsumencki Lider Jakości 2020.


Ankietowani w ramach tego programu konsumenci wypowiadali się na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowe badanie przyniosło też wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze.

Różnorodność rozwiązań

Respondenci zwracali uwagę na różnorodność i funkcjonalność rozwiązań proponowanych przez firmę Hörmann. Poza najpopularniejszymi bramami segmentowymi producent oferuje bowiem także bramy, które sprawdzają się w różnych trudnych sytuacjach montażowych oraz tam, gdzie garaż wykorzystywany jest np. do przechowywania rozmaitych sprzętów pod sufitem. Bramy rolowane i segmentowe boczne znajdują tam idealne zastosowanie.

Najczęściej jednak badani chwalili szczelność i wysoką izolacyjność cieplną bram segmentowych marki Hörmann. Zarówno tych z segmentami o grubości 42 mm, jak i tych prawdziwie energooszczędnych, zbudowanych z izolowanych termicznie paneli o grubości 67 mm. Mówili także o ich solidnym wykonaniu i bardzo bogatym wyborze wzorów, który pozwala na harmonijne dopasowanie bramy do każdej elewacji.

Bogactwo wzorów

Przede wszystkim możliwości takie stwarza opracowana specjalnie przez producenta innowacyjna technologia druku, która pozwala na niezwykle precyzyjne nanoszenie na płytę bramy dowolnych wzorów. Powstała w ten sposób zewnętrzna powierzchnia bramy LPU 42 – DURAGRAIN wiernie imitować może każdy materiał. Beton, zardzewiała stal, drewno tekowe, spalony dąb, orzech kolonialny czy bambus - to tylko niektóre przykłady. Obecnie Hörmann oferuje 24 wzory powierzchni DURAGRAIN. W bliskiej przyszłości możliwe jednak będzie realizowanie nawet najbardziej wyszukanych zamówień, także na specjalne zamówienie.

 - Technologia ta pozwala szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i wcielać w życie indywidualne architektoniczne wizje. Zmiana wzoru oznacza tu jedynie zmianę oprogramowania drukarki. Możliwe zatem będzie wykonanie bramy z dowolnym nadrukiem bez generowania dużych kosztów - mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o.

Nowością w ofercie firmy Hörmann są też segmentowe bramy garażowe z elegancką, niezwykle gładką powierzchnią Planar w specjalnych kolorach Matt deluxe.

Przeszklona brama garażowa  

Różnorodność wzornicza segmentowych bram garażowych firmy Hörmann idzie w parze z rozmaitością konstrukcji. Ciekawą propozycją jest nowa, zbudowana z profili aluminiowych, brama segmentowa ART 42. W zależności od rodzaju wypełnienia może zapewnić nieograniczony dostęp światła do wnętrza garażu lub dobrą wentylację, np. w garażach podziemnych. Szczególnie atrakcyjnie prezentuje się brama przeszklona na całej powierzchni.

 - To bardzo eleganckie rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów. Myślę, że właśnie dzięki takim propozycjom jesteśmy tak rozpoznawalną na rynku marką – podkreśla Krzysztof Horała.

W tegorocznej edycji konkursu Konsumencki Lider Jakości, przeprowadzanej zarówno online jak i face to face, wzięło udział blisko 17 tysięcy osób.

Hörmann Polska
press box